Sabtu, 17 Januari 2009

Buat Duit Dari Survey Berbayar

Buat Duit Dari Survey Berbayar

Anda mungkin fikir kebanyakan syarikat yang membuat survey (tinjauan) di internet adalah penipu/scam. Pendapat anda memang benar tetapi jangan takut untuk mendekati program demikian kerana memang ada syarikat yang benar-benar membayar ahli-ahli mereka. Mereka yang membayar tepat tempohnya sebaik saja anda membuat survey yang diminta oleh mereka.

Menyertai syarikat survey yang sah, membolehkan anda mendapat peluang untuk menyertai survey melalui telefon bersama kumpulan dari negara luar, ada juga dilakukan secara online dan offline dan mendapat contoh produk baru sebagai tukaran survey/pendapat dari anda.

Selalunya anda boleh mendapat US$5 - US$150 dalam satu survey yang mengambil antara 10 - 30 minit masa anda.

Sebelum anda dapat menyertai program tersebut, anda dikehendaki untuk membuat bayaran sebanyak US$30 - US$40 kepada syarikat yang memperkenalkan anda kepada syarikat-syarikat survey yang sah.

Syarikat seperti Get Cash For Survey, Paid Surveys At Home dan Express Paid Survey merupakan orang tengah yang mencari, mengkaji dan menapis syarikat-syarikat yang memberi peluang survey sah. Anda sebenarnya membayar servis yang telah dilakukan oleh orang tengah kepada mereka.

Buat Duit Dari Survey Berbayar oleh www.empayarcyber.net

Tiada ulasan: